miercuri, 9 februarie 2011

Jurnal de reflectie


Prof. L.Mischie CNNGrigorescu
Nume …………………………………………………………..
Clasa……………………………………………………………
Data……………………………………………………………..

Jurnal de reflecţie

·         Lucrez cel mai bine când ……………………………..……………………………….........

·         Îmi place să lucrez cu alţii când ……………………………………………………..……..

·         Lucrul care îmi place cel mai mult …………………………………………………………..

·         Cea mai interesantă parte a acestui proiect este ……………………………………………

·         Mi-ar plăcea să învăţ mai mult despre …………………………………………………….

·         Îmi doresc să mă perfecţionez în ………………………………………………………….…

·         Trebuie să lucrez la …………………………………………………………………………

·         Cel mai greu lucru de făcut este ……………………………………………………………

·         Am nevoie de ajutor la ……………………………………………………………………..

·         Când nu înţeleg ceva voi …………………………………………………………………….

·         Înainte de a începe să lucrez la proiect voi ……………………………………………......

·         Când trebuie să studiez, eu ………………………………………………………………….

·         Când vreau să-mi aduc aminte ceva, eu………………………………………………….…

·         Am învăţat că aş putea ………………………………………………………………….…

·         Sunt bun la …………………………………………………………………………………..

·         Am învăţat cum să ………………………………………………………………………….

·         Pot ajuta pe alţii cu …………………………………………………………………………..

·         Vreau să lucrez la ……………………………………………………………………………

·         Vreau să învăţ cum …………………………………………………………………………

·         Vreau să fiu de ajutor la …………………………………………………………………..…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu